lørdag den 4. september 2010


Asti Fontanafredda i en plastickop. Bruser næsten over, men jeg har styr på det.


Tjekker umaterialiserede netværk - Amanda Lydert Borg Svendsen - svært, men jeg har styr på det.

Ser hendes billeder - hendes opdateringer - kunsten. Den, jeg selv leder efter; det er svært, men jeg har styr på det. Amanda fucKING LyDert Borg, fucking Svendsen - hun er et geni ... hun har styr på det shit. Jeg har ikke styr på det - ikke i forhold til hende. FUCk Damn!


Amanda Lydert Borg, fucking SveNdSEN - baked beans, over and out!

4 kommentarer:

  1. HAN har styr på det.

    det der. du. hey HO.

    det lyder frækt. det gør. jep
    -og smigret er jeg. helt.

    men hvad fanden er det jeg har styr på? ohøj.
    gymnasie-elev jeg er. blandt fisk og glade unger. jeg befinder mig i et hierarki-helvede. og måske elsker jeg det. måske. helt åndssvagt autoritetstro er jeg satme også ved at blive.

    Du, vi må lige snakke. jeg siger dig.

    hun har ikke styr på det!

    SvarSlet
  2. Autoritetstro - det tror jeg sgu næppe!

    SvarSlet
  3. det er lige ved! 3.g´er gør det ved én.

    SvarSlet